V-Blog numero uno - Reisverslag uit Monterrey, Mexico van Marie-lou Memelink - WaarBenJij.nu V-Blog numero uno - Reisverslag uit Monterrey, Mexico van Marie-lou Memelink - WaarBenJij.nu

V-Blog numero uno

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg Marie-lou

31 Juli 2018 | Mexico, Monterrey

Eindelijk aangekomen in Monterrey na een lange vlucht. Ik en Lisa hadden erg veel lol. Nu is het al de tweede dag in Monterrey en we hebben al zoveel dingen gedaan en zoveel mensen ontmoet. Ik wilde voor jullie een filmpje uploaden onder video's, maar raar genoeg werkte dat niet. Om toch het filmpje online te krijgen heb ik youtube gebruikt. Dit is de link: https://youtu.be/P8JKl_BQthc

Voel je vrij om leuke updates over Nederland terug te sturen.

Veel Liefs.

• 31 Juli 2018 - 20:42

Willemien:

Help de link doet het niet :(

• 31 Juli 2018 - 20:51

Marie-lou Memelink:

Hij werkt over een half uurtje als het goed is, hij moet nog uploaden.

• 01 Augustus 2018 - 15:41

Marit:

De link doet het nog steeds niet volgens mij :(
    Hier in Nederland is het nog steeds warm, maar wel iets minder warm dan vorige week :) Ik zit nu lekker in de schaduw in de tuin en gisteren heb ik in de zee gezwommen! :D

• 01 Augustus 2018 - 17:01

Marie-lou Memelink:

Oke laatste poging met een nieuwe link!

• 01 Augustus 2018 - 21:23

Jeroen, Justus, Trijntje:

Hii Zusje/nichtje/lekkermens,

Leuk dat we op deze manier op de hoogte kunnen blijven van jou avontuurtjes!
    Fijn dat je al zoveel leuke mensen hebt ontmoet en het naar je zin hebt!
    Vanavond zullen wij een drankje en dansje doen op jou.

Kijken uit naar de volgende Vlogs.

Een zoen van Jeroen
    Een kusje van Justje
    En nog een kleintje van Trijntje

Xxx

• 02 Augustus 2018 - 18:13

Noor:

Heerlijk zo’n verslag van jou en zo’n filmpje geeft een mooi beeld van de relaxte en enthousiaste sfeer daar. Wat heb je dit verdiend harde studiebikkel! En zijn er in Monterrey omdat het ook best een gevaarlijk stad is veel strenge regels waar je je aan moet houden? Vooral lekker genieten jij, kus